fbpx

Polityka prywatności

Witaj,

Powierzając nam swoje dane osobowe powierzasz nam swoje zaufanie.  Chcemy chronić Twoje dane, byś mógł/mogła czuć się u nas bezpieczenie. Szanujemy Twoją prywatność, drogi użytkowniku naszej strony Stacja Empatia.  Zapraszamy Cię zatem do zapoznania się z naszą polityką prywatności, w której wyjaśniamy jak, po co, dla kogo i jakie twoje dane zbieramy. Pokażemy Ci też, co możesz zrobić ze swoimi danymi. 

Jeśli po przeczytaniu tej polityki prywatności będziesz miał dalsze pytania, napisz do nas na kontakt@stacjaempatia.pl

Administratorem Twoich danych osobowych jest Stacja Empatia w osobach: Marta Bielicka (ul. Joachima Joachimczyka 2/31, 81-577 Gdynia) i Anna Zin (ul. Traugutta 142/27, 50-420 Wrocław)

Wersja skrócona. Na początek chcemy Ci napisać o najważniejszych rzeczach związanych z Polityką Prywatności: 

  1. Kontaktując się z nami, dokonując zakupów naszych kursów, wykupując miejsce na warsztacie czy grupie praktykującej, zapisując się na newsletter, wypełniając formularz zapisów na zajęcia, powierzasz nam swoje dane osobowe. Gwarantujemy Ci, że są one bezpieczne, poufne i że nie udostępnimy ich żadnym podmiotom trzecim bez twojej wyraźnej zgody. 
  2. Wykorzystujemy pliki cookies, by usprawnić działanie naszej strony, poznać anonimowo preferencje odwiedzających nas osób i jeszcze lepiej dopasować działanie strony do potrzeb odbiorców.
  3. Wykorzystujemy narzędzie analityczne Google Analytics. Dzięki niemu zbieramy dane na Twój temat, dotyczące tego, na jakie podstrony wchodziłeś, ile czasu na nich spędziłeś i jak wyglądały przejścia między podstronami. W ramach Google Analytics zbieramy też dane demograficzne i dane dotyczące zainteresowań. W tym celu wykorzystywane są pliki cookies firmy Google LLC dotyczące usługi Google Analytics. Możesz w ustatwieniach plików cookies zmienić zakres danych o Twoich aktywnościach, które mogą być zbierane. 
  4. Wykorzystujemy narzędzia marketingowe, takie jak Facebook Pixel. Robimy to po to, by kierować do odbiorców spersonalizowane reklamy. Do tego celu wykorzystujemy pliki cookies firmy Facebook. W ustawieniach swoich plików cookies możesz określić, czy wyrażasz zgodę na wykorzystanie w twoim przypadku narzędzia Facebook Pixel.
  5. Osadzam na stronach wideo z serwisu YouTube. W tym celu wykorzystywane są pliki cookies firmy Google LLC dotyczące usługi YouTube oraz pliki cookies firmy Vimeo Inc. Pliki cookies ładowane są dopiero przy odtwarzaniu wideo. (Ten punkt dosłownie copy paste od Emilii)

 To już wszystko w wersji skróconej. 

A oto pełna wersja Polityki Prywatności:

Dane osobowe: 

Administratorem Twoich danych osobowych w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych jest Stacja Empatia w osobach: Marta Bielicka (ul. Joachima Joachimczyka 2/31, 81-577 Gdynia) i Anna Zin (ul. Traugutta 142/27, 50-420 Wrocław)

 

Przestrzegamy rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119, s. 1).

 

RODO przyznaje ci następujące uprawnienia w stosunku do Twoich danych osobowych:

  1. Prawo dostępu do swoich danych osobowych
  2. Prawo do modyfikowania swoich danych osobowych
  3. Prawo do usunięcia swoich danych osobowych
  4. Prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych
  5. Prawo do przenoszenia danych osobowych
  6. Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorującego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych)
  7. Prawo do odwołania zgody na przetwarzanie danych osobowych

 

Warunki i zasady w/w uprawnień zostały szczegółowo opisane w art. 16-21 RODO.

 

W każdej chwili możesz też zwrócić się do nas z żądaniem udostępnienia Ci informacji o tym, jakie dane na Twój temat posiadamy i w jaki sposób są one przetwarzane. W tym celu napisz do nas maila na: kontakt@stacjaempatia.pl Mamy jednak nadzieję, że informacje zawarte w tej polityce prywatności będą w pełni wyczerpujące. 

 

Twoje dane mogą być przetwarzane przez naszych podwykonawców. Są to podmioty, z których usług korzystamy w naszej działalności do przetwarzania danych, realizowania szkoleń, czy zakupów w naszym sklepie internetowym:

 

  1. home.pl S.A., ul. Zbożowa 4, 70-653 Szczecin  – w celu przechowywania danych osobowych na serwerze,
  2. UAB “MailerLite”, Mindaugo str. 1A-57, LT-03108 Vilnius, Lithuania – w celu korzystania z systemu mailingowego Freshmail, w ramach którego przetwarzane są dane subskrybentów newslettera
  3. ZASM Michał Stypiński, ul. Traugutta 142/27, 50-420 Wrocław – w celu wystawiania faktur.
  4. Aut O’Mattic A8C Ireland Ltd., Business Centre, No.1 Lower Mayor Street, International Financial Services Centre, Dublin 1, Ireland – w celu korzystania z programu WooCommerce do sprzedaży produktów i fakturowania, w którym przetwarzane są dane osób, dla których wystawiana jest faktura,

 

W jakim celu i w jaki sposób przetwarzane są dane osobowe:

  1. Konto użytkownika. Podczas zakładania konta zostaniesz poproszony o podanie swoich danych osobowych takich jak: imię, nazwisko, e-mail, numer telefonu, dane adresowe. Podanie tych danych jest dobrowolne, ale konieczne do założenia konta użytkownika. 

 

Poprzez rejestrację konta zawierasz umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną (art. 6 ust. 1 lit. b RODO). Przekazane w ten sposób dane przetwarzane są w celu założenia i utrzymywania konta. 

 

W każdej chwili możesz zdecydować o zmianie danych zawartych na twoim koncie oraz o usunięciu swojego konta. Wówczas zostaną usunięte również twoje dane podane przy zakładaniu konta. Jednak usunięcie konta nie oznacza jednoczesnego usunięcia informacji o zamówieniach złożonych przez Ciebie w czasie posiadania konta. 

 

Przysługuje Ci również prawo do przenoszenia danych, o którym mowa w art. 20 RODO.

 

  1. Zamówienia. 

Podczas składania zamówienia zostaniesz poproszony o podanie swoich danych niezbędnych do złożenia zamówienia, takich jak imię, nazwisko, adres rozliczeniowy, adres e-mail, numer telefonu. Podanie tych danych jest dobrowolne, ale konieczne do złożenia zamówienia. 

 

Twoje dane przekazane nam w trakcie składania zamówienia, przetwarzane są w celu realizacji zamówienia, wystawienia faktury, przedłożenia faktury w dokumentacji księgowej, a także w celach archiwalnych i statystycznych.

 

Czas przetwarzania danych o zamówieniach: czas niezbędny dla realizacji zamówienia oraz czas upływu terminu przedawnienia roszczeń z tytułu zawartej umowy. Dokumenty księgowe musimy przechowywać przez 5 lat od końca roku podatkowego, w którym wystawiona była faktura.  Po tym terminie dane mogą być nadal wykorzystywane w celach statystycznych.

 

Nie ma możliwości korygowania danych osobowych podanych w czasie składania zamówienia po jego realizacji. Nie ma też możliwości wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych oraz żądania usunięcia danych do czasu upływu terminu przedawnienia roszczeń z tytułu zawartej umowy. Istnieje możliwość wniesienia sprzeciwu w związku z przetwarzaniem tych danych w celach statystycznych. Można też domagać się przeniesienia danych (art. 20 RODO)

 

3.. Webinary. W czasie zapisywania się na webinar zostaniesz poproszony o podanie swoich danych, takich jak e-mail, imię i nazwisko. 

Podanie tych danych jest dobrowolne i jednocześnie niezbędne do zapisania się na webinar. 

Dane w ten sposób przekazane będziemy wykorzystywać w celu organizacji webinaru, informowania cię na bieżąco o wszystkich aktualnościach związanych z webinarem, przyznaniem Ci kodu dostępu na webinar i komunikacji z Tobą na każdym etapie organizacji webinaru. Podstawą prawną jest twoja zgoda wyrażona zgodznie z art. 6 ust. 1 lit. a RODO.

W każdej chwili możesz zażądać usunięcia swoich danych z bazy webinarowej oraz je edytować. Możesz też wnosić o przeniesienie swoich danych zgodnie z art. 20 RODO. 

 

  1. Newsletter. W czasie zapisywania się poprzez formularz na naszej stronie  do newslettera poprosimy Cię o przekazanie nam swojego adresu e-mail. Podanie tych danych jest dobrowolne, ale konieczne do zapisania się do newslettera.

Cele wykorzystywania danych: przesyłanie newslettera

Podstawa prawna: Twoja zgoda na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO

Możesz w każdej chwili zrezygnować z newslettera i wycofać swoją zgodę, wówczas twoje dane zostaną usunięte z bazy danych. 

Możesz też w każdej chwili zmienić swoje dane w bazie. Możesz też przenosić swoje dane (art. 20 RODO) 

 

  1. Reklamacje i odstąpienia od umowy. Składając reklamację lub odstępując od umowy zostaniesz poproszony o podanie swoich danych osobowych takich jak imię, nazwisko, adres zamieszkania, numer telefonu, adres e-mail. numer konta bankowego. Podanie tych danych jest dobrowolne i jednocześnie konieczne do złożenia reklamacji lub odstąpienia od umowy. 

Przekazane w ten sposób dane są wykorzystywane do realizacji procedury reklamacji lub odstąpienia od umowy (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).

Czas przetwarzania: na czas niezbędny do realizacji procedury reklamacyjnej lub procedury odstąpienia od umowy. Po tym czasie dane mogą być archiwizowane w celach statystycznych. Nie masz możliwości sprostowania tych danych. Nie możesz też sprzeciwić ich przetwarzaniu ani żądać ich usunięcia do czasu przedawnienia roszczeń z tytułu zawartej umowy. 

Po tym terminie możesz wnieść sprzeciw wobec przetwarzaniu danych w celach statystycznych i domagać się usunięcia danych z bazy. 

 

  1. Komentarze. Kiedy będziesz chciał dodać komentarz na blogu, zostaniesz poproszony o wypełnienie formularza, w którym podasz swój adres email i imię. Podanie tych danych jest dobrowolne i jednocześnie konieczne, by mieć możliwość dodania komentarza. 

Dane przekazane nam w czasie dodawania komentarza wykorzystywana jest w celach statystycznych i w celu wysłania ci odpowiedzi na komentarz. Podstawą prawną jest twoja zgoda udzielona podczas dodawania komentarza (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).

Czas: do czasu widoczności komentarza na blogu, o ile wcześniej nie poprosisz o usunięcie komentarza. 

W każdej chwili masz prawo do sprostowania oraz usunięcia i przeniesienia swoich danych przypisanych do komentarza. 

 

  1. Kontakt poprzez e-mail. Podczas kontaktu przez pocztę e-mail lub przez formularz kontaktowy zamieszczony na stronie internetowej, przekazujesz mi swój adres e-mail oraz być może, jeśli zdecydujesz się je zawrzeć w treści maila, swoje dane osobowe. Podanie tych danych jest dobrowolne i niezbędne, byśmy mogły nawiązać z Tobą kontakt. 

Przetwarzamy te dane, by móc być z Tobą w kontakcie i móc odpowiadać na Twoje wiadomości. Przetwarzamy te dane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO, czyli na podstawie Twojej zgody. 

Twoje wiadomości są przez jakiś czas archiwizowane, jednak trudno nam jednoznacznie określić jak długo. 

W każdej chwili masz prawo zażądać przedstawienia historii korespondencji (jeśli została zarchiwizowana) lub jej usunięcia. Jedynym wyjątkiem jest ewentualna archiwizacja uzasadniona nadrzędnymi interesami (np. naszej obrony przed ewentualnymi roszczeniami z Twojej strony).

 

  1. Pliki cookies

Pliki cookies są to dane informatyczne, m.in. pliki tekstowe, które są przechowywane na twoim urządzeniu końcowym. Pliki cookies zwykle zawierają nazwę domeny serwisu internetowego, z którego pochodzą, czas ich przechowywania na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer. Pliki cookies nie identyfikują konkretnego użytkownika i nie można za ich pomocą ustalić danych osobowych czy teleadresowych użytkownika. Zawierają natomiast informacje na temat preferencji oraz zachowań danego użytkownika internetu. 

Stacja Empatia jest podmiotem, który zamieszcza informacje w formie plików cookies i tym podobnych technologii na twoim urządzeniu końcowym i ma do nich dostęp. Mogą to też być to podmioty świadczące usługi analityczne. 

Nasza strona internetowa może umieścić w przeglądarce (jeśli na to pozwala) plik cookie. Przeglądarka zezwala stronie internetowej na dostęp tylko do tych plików cookies, które były umieszczone przez tą stronę. 

Korzystamy z plików cookies i innych podobnych technologii w następujących celach: 

  • realizacji zamówień i świadczenia usług
  • dostosowania treści serwisów i aplikacji do twoich upodobań
  • tworzenia statystyk korzystania z naszej strony i podstron, tak by ulepszyć ją i dopasować do potrzeb odbiorców
  • utrzymywania Twojego logowania i zawartości koszyka w czasie, gdy przeklikujesz się między podstronami
  • zapewnienia bezpieczeństwa np. pliki służące do wykrywania nadużyć podczas logowania i uwierzytelniania użytkownika
  • zapamiętania wybranych przez Ciebie ustawień i dopasowania interfejsu do twoich preferencji

W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.

 

Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na naszych stronach internetowych

 

Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym użytkownika naszej strony wykorzystywane mogą być również przez współpracujące z nami  podmioty, w szczególności dotyczy to firm: Google (Google Inc. z siedzibą w USA), Facebook (Facebook Inc. z siedzibą w USA), LinkedIn (LinkedIn Corporation z siedzibą w USA).

 

Więcej o celach i zakresie gromadzenia danych i dalszego ich przetwarzania oraz wykorzystania przez usługodawców, a także o możliwości kontaktu oraz Twoich prawach w tym obszarze i o tym, jak dokonać ustawień zabezpieczających ochronę Twojej prywatności możesz przeczytać w polityce prywatności poszczególnych usługodawców.

 

9.Logi serwera

Korzystanie z naszej strony łączy się z przesyłaniem zapytań do serwera, na którym jest przechowywana nasza strona. Każde takie zapytanie jest zapisywane w jest w logach serwera. 

W logach zawarte są m.in.: twój adres IP, czas, data i czas serwera, informacje o przeglądarce internetowej i twoim systemie operacyjnym, z którego korzystasz. Logi są zapisywane i przechowywane na serwerze. 

Nie są one w żaden sposób kojarzone z konkretnymi osobami i nie wykorzystujemy ich w celu identyfikacji konkretnych osób. 

Logi serwera pełnią rolę pomocniczą i służą do administrowania stroną. Ich zawartości nie ujawniamy też nikomu poza osobami upoważnionymi do administrowania serwerem.